ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ BLOG

Διαφημιστικά Φυλλάδια: Η διαφορά μεταξύ ενός flyer και ενός brochure

Έντυπο τρίπτυχο Paris Reinforce

Διαφημιστικά Φυλλάδια: Η διαφορά μεταξύ ενός flyer και ενός brochure

Εκτός απ’ τις επαγγελματικές κάρτες, κάποια άλλα εξίσου χρήσιμα έντυπα για τις επιχειρήσεις είναι τα διαφημιστικά φυλλάδια όπως τα  flyer και τα brochure. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα flyer και σ’ ένα brochure δεν είναι πάντα διακριτή σε όλους. Δεν υπάρχει βέβαια κάποιος τυπικός κανόνας που να ορίζει ότι το flyer είναι ένα έντυπο με αυτά τα χαρακτηριστικά και το brochure μ’ εκείνα. Πώς όμως θα τα ξεχωρίσουμε; Η διαφορά τους έγκειται κυρίως στα φυσικά χαρακτηριστικά τους αλλά και απ’ τον προορισμό τους.

Τι είναι ένα flyer;

Ένα flyer είναι συνήθως ένα ενιαίο έντυπο φύλλο που χρησιμοποιείται για να επιστήσει την προσοχή σε ένα γεγονός, μια υπηρεσία, ένα προϊόν ή μια ιδέα. Ένα flyer περιέχει συνήθως ένα πολύ απλό μήνυμα που μπορεί να μεταφερθεί γρήγορα. Ένα φυλλάδιο γενικά εκτυπώνεται σε μέγεθος χαρτιού Α6 , Α5 ή Α4 για να διατηρεί το κόστος του χαμηλό, αν και τα flyers μπορούν να δημιουργηθούν σε οποιοδήποτε μέγεθος που κρατάει χαμηλό το κόστος. Επίσης, η εκτύπωση συνηθίζεται να είναι στη μία πλευρά του χαρτιού, αν και δεν υπάρχει νόμος που να λέει ότι τα flyers δεν μπορούν να εκτυπωθούν και στις δύο πλευρές.

Ανάλογα με τον τρόπο χρήσης τους, τα flyers αναφέρονται μερικές φορές ως φυλλάδια χειρός, και αυτό εξαιτίας του τρόπου που διαμοιράζονται, μιας και διανέμονται συνήθως με το χέρι σε μέρη όπου μπορούν να συγκεντρωθούν ή να περάσουν πελάτες ή άτομα, όπως μία εμπορική έκθεση ή κάποιο άλλο δημοφιλή χώρο. Επίσης, τα flyers μπορούν να διπλωθούν και να τοποθετηθούν σε ετικέτες σαν ένα αυτοκόλλητο κομμάτι (γνωστό και ως “mailer”) ή να συμπεριληφθούν σε ένα φάκελο. Τα flyers μπορούν να εκτυπωθούν με οποιοδήποτε χρώμα μελάνης, αν και η πλήρης έγχρωμη εκτύπωση είναι η πιο δημοφιλής δεδομένου ότι ο σκοπός ενός φυλλαδίου είναι να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη έτσι ώστε να το διαβάσει.

Έναflyer έχει συνήθως σχετικά μικρή διάρκεια ζωής. Συνήθως χρησιμοποιείται για να ανακοινώσει ένα μοναδικό event όπως ένα opening ή μια ειδική προσφορά. Έτσι, το χαρτί που χρησιμοποιείται για τα φυλλάδια δεν πρέπει απαραιτήτως να είναι παχύ. Ωστόσο, ένα flyer μπορεί να εκτυπωθεί και σε παχύτερο χαρτί για να γίνει πιο ανθεκτικό, όταν περιέχει πληροφορίες που θα επαναλαμβάνονται, όπως π.χ. τις προδιαγραφές ενός προϊόντος ή οδηγίες.

Τι είναι ένα brochure;

Ένα brochure μπορεί να έχει προδιαγραφές παρόμοιες με ένα flyer, αλλά το brochure έχει σχεδόν πάντα εκτύπωση και στις δύο πλευρές. Και σε αντίθεση με ένα flyer που είναι συνήθως ένα φύλλο, ένα brochure περιέχει πτυχές που δημιουργούν πολλαπλές ομάδες ή σελίδες πληροφοριών, όπως ένα απλό C-fold ή το πιο δημιουργικό διπλό άνοιγμα . Τα brochure μπορούν επίσης να δημιουργηθούν από πολλά φύλλα που συνδέονται μεταξύ τους.

Και ενώ ένα flyer είναι γενικά μεγέθη Α5 ή Α6, τα brochure προσφέρονται σε ποικίλα τυποποιημένα ή προσαρμοσμένα μεγέθη. Οι σελίδες ενός brochure έχουν γενικά παραπάνω βάρος απ’ αυτές του flyer. Αυτό γίνεται όχι μόνο για να καταλάβει ο αναγνώστης την αντίληψη της ποιότητας, αλλά και επειδή ένα brochure έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο ανθεκτικό δεδομένου ότι διακινείται συνεχώς και αναφέρεται. Επίσης, τα brochures εκτυπώνονται σε υψηλής ποιότητας εκτύπωση σε πλήρες χρώμα και έχουν κάποιο είδος γυαλάδας από UV ή υδατική επικάλυψη.

Τα brochures γενικά δεν διανέμονται τόσο ελεύθερα όσο τα flyers. Συνήθως τα brochures διανέμονται από τους πωλητές μόνο μετά από κάποιο αρχικό ενδιαφέρον που δείχνει ένας πιθανός πελάτης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι επενδύονται περισσότερα χρήματα στην εκτύπωση ενός brochure παρά σε ένα flyer. Έναbrochure πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, δεδομένου ότι η δουλειά του είναι να βοηθήσει στην προβολή ενός προϊόντος, να τονίσει μια υπηρεσία ή να προωθήσει μια επιχείρηση. Όταν λαμβάνεται μια απόφαση αγοράς, οι πελάτες σας θα συγκρίνουν την ποιότητα της διαφημιστικής σας βιβλιογραφίας με εκείνη των ανταγωνιστών σας, οπότε η εκτύπωση των brochure σας πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή.

Τα flyers και τα brochures έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά αλλά είναι και τα δύο σημαντικά εργαλεία μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό. Αν έχετε επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με το τι διαφημιστικά φυλλάδια χρειάζεστε για την επιχείρηση σας , απλά επικοινωνήστε μαζί μας. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με τις ιδέες, τα σχέδια και τη διάταξη του φυλλαδίου που θέλετε να δημιουργήστε, όπως επίσης και να σας προτείνουμε ποιο απ’ τα δύο είναι το κατάλληλο να επιλέξετε για τη χρήση που το θέλετε.

Μπορείτε ακόμη να ανατρέξετε σε προηγούμενα ποστ στο blog μας για να πάρετε ιδέες όπως:

Διαφημιστικά Φυλλάδια: 5 βήματα δημιουργίας αποτελεσματικού φυλλαδίου ή

Διαφημιστικά Φυλλάδια: Συμβουλές για να δημιουργήσετε αποτελεσματικό περιεχόμενο