ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ BLOG

Διαφημιστικά Φυλλάδια: Συμβουλές για να δημιουργήσετε αποτελεσματικό περιεχόμενο

Διαφημιστικά Φυλλάδια τρίπτυχο Α4 2 όψεων σε velvet 150gr

Διαφημιστικά Φυλλάδια: Συμβουλές για να δημιουργήσετε αποτελεσματικό περιεχόμενο

Σε προηγούμενο άρθρο μας μιλήσαμε για τη σημασία καθορισμού του στόχου και της χρήσης για τη δημιουργία αποτελεσματικών διαφημιστικών φυλλαδίων. Αφού λοιπόν έχουν καθοριστεί αυτά τώρα πάμε να δούμε τη δημιουργία αποτελεσματικού περιεχομένου. Σε περίπτωση που δεν έχετε διαβάσει το προηγούμενο άρθρο μας βρείτε το εδώ: Διαφημιστικά Φυλλάδια: 5 βήματα δημιουργίας αποτελεσματικού φυλλαδίου

Ένα εταιρικό φυλλάδιο είναι ο έντυπος τρόπος επικοινωνίας της επιχείρησής σας με το κοινό που θα το διαβάσει. Στόχος του κάθε αντίστοιχου φυλλαδίου, είναι η παρουσίαση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρετε, με σκοπό να ελκύσετε νέους πελάτες. Για να συμβεί αυτό, είναι σημαντικό να έχετε το κατάλληλο περιεχόμενο.

Πάμε λοιπόν να δούμε 5 συμβουλές που χρειάζεται να ακολουθήσετε για να πετύχετε το καλύτερο αποτέλεσμα.

  1. Εν αρχή είναι ο αναγνώστης

Το φυλλάδιο δημιουργείται ούτως ώστε να διαβαστεί από επικείμενους και δυνητικούς πελάτες. Επομένως, είναι επιβεβλημένο πριν το εκτυπώσετε να δείτε σε ποιο κοινό απευθύνεται. Το κοινωνικό και μορφωτικό επίπεδό τους, το φύλο, την ηλικία τους. Όλα αυτά πρέπει να τα λάβετε υπόψη για να φτιάξετε ένα περιεχόμενο που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Είναι επίσης σημαντικό να καταλάβετε ότι λίγοι διαβάζουν αναλυτικά ένα τέτοιο φυλλάδιο. Οι περισσότεροι του ρίχνουν μια ματιά και επικεντρώνονται σε σημεία που τα θεωρούν σημαντικά. Έτσι καλό θα ήταν για να βοηθήσετε στην ανάγνωση του φυλλαδίου χρησιμοποιώντας εικόνες με στατιστικά στοιχεία (infographics) αλλά και περιεχόμενο με bulletsγια να κάνετε ταχύτερη και πιο εύκολη την διαδικασία ανάγνωσης.

  1. Η εικόνα κάνει το προϊόν ελκυστικό ή όχι

Ο σχεδιασμός της εμφάνισης που θα έχουν τα διαφημιστικά φυλλάδια σας, είναι κομβικής σημασίας. Καλώς ή κακώς όσο καλά προϊόντα και υπηρεσίες να παρέχετε, μπορεί να χάσετε πολλούς μελλοντικούς πελάτες αν δεν προσέξετε πώς θα παρουσιάσετε την εταιρεία σας. Πάρτε παράδειγμα τον εαυτό σας. Πόσες φορές έχετε αφήσει στην άκρη ένα φυλλάδιο μόνο και μόνο γιατί σας φάνηκε παλιομοδίτικο; Ή αντίθετα πόσες φορές αν και δεν χρειαζόσασταν κάποιο προϊόν, διαβάσατε το φυλλάδιό της εταιρείας που το πουλούσε, απλά και μόνο επειδή σας έλκυσε την προσοχή σας το έντυπο; Για να το πετύχετε αυτό, καλό θα είναι να είναι σχεδιασμένο από επαγγελματίες που γνωρίζουν γραφιστική και ξέρουν απ’ τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού. Αν παρόλα αυτά προτιμάτε να το δημιουργήσετε μόνοι σας ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές: Μην χρησιμοποιείτε πολλές και μικρές φωτογραφίες, αλλά προτιμήστε 1-2 μεγαλύτερες σε μέγεθος και ευκρίνεια. Επίσης προτιμήστε να συμπεριλαμβάνετε λεζάντες κάτω απ’ την κάθε μία φωτογραφία, γιατί ελκύουν τους αναγνώστες. Τέλος, φροντίστε να μην χρησιμοποιείτε πολλές γραμματοσειρές καθώς μπερδεύουν τον αναγνώστη με αποτέλεσμα να δημιουργούν σύγχυση.

  1. Το εξώφυλλο μετράει

Το εξώφυλλο είναι η πρώτη εικόνα που θα έχει ο αναγνώστης του εταιρικού εντύπου. Επομένως πρέπει να δώσετε μεγάλη έμφαση και προσοχή ούτως ώστε να είναι με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένο που να οδηγήσει αυτόν που θα το έχει στην κατοχή του, να  το διαβάσει. Προσθέστε το λογότυπο της εταιρείας σας μαζί με ένα sloganπου θα τραβήξει την προσοχή και σε συνδυασμό με την σωστή επιλογή χρωμάτων, να είστε σίγουροι ότι θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

  1. Ώρα για δράση

Το έντυπο που θα εκτυπώσετε καλό θα ήταν να συμπεριλαμβάνει εκτός όλων των άλλων και μία προτροπή στον αναγνώστη για να δράσει. Αυτή θα μπορούσε να ήταν από μία απλή παρότρυνση να αγοράσει το προϊόν σας μέχρι κάτι πιο δημιουργικό και ευφάνταστο. Η επιλογή είναι δική σας.

  1. Παρέχετε σαφείς και διάφορους τρόπους επικοινωνίας

Μπορεί τα στοιχεία επικοινωνίας σε ένα εταιρικό φυλλάδιο να θεωρούνται αυτονόητα, όμως γι’ αυτό το λόγο κάποιες εταιρίες ή επιχειρήσεις δεν τα δίνουν την σημασία που πρέπει. Οι τρόποι επικοινωνίας του πελάτη με την εταιρεία σας πρέπει να  παρέχονται με όσο γίνεται περισσότερη ακρίβεια. Δεν θα ήταν πιο ωραίο π.χ. τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας να τα συνοδεύει ένας χάρτης που δείχνει το σημείο που βρίσκεται αυτή; Επίσης, μην αφήσετε την ευκαιρία να προσθέσετε όλους τους δυνατούς τρόπους επικοινωνίας και να συμπεριλάβετεεκτός των άλλων και εφόσον έχετε, και τις εταιρικές σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.