ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ BLOG

Διαφημιστικά Φυλλάδια: 5 βήματα δημιουργίας αποτελεσματικού φυλλαδίου

αποτελεσματικά διαφημιστικά φυλλάδια

Διαφημιστικά Φυλλάδια: 5 βήματα δημιουργίας αποτελεσματικού φυλλαδίου

Από την εμπειρία μας, όταν οι άνθρωποι θέλουν να δημιουργήσουν ένα Διαφημιστικό Φυλλάδιο, οι περισσότεροι επικεντρώνονται πρώτα στο περιεχόμενο. Αρχίζουν καταγράφοντας τα κύρια σημεία ή συνθέτουν το κείμενο και καθορίζουν ποιες εικόνες και χρώματα σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν. Κατά τη γνώμη μας, εάν θέλετε ένα αποτελεσματικά, καλά σχεδιασμένα Διαφημιστικά Φυλλάδια τότε το μην ξεκινήσετε το φυλλάδιο σας από το περιεχόμενο. Η συμβουλή μας είναι να κάνετε πίσω και να απαντήσετε στις ακόλουθες πέντε ερωτήσεις πριν επεξεργαστείτε το περιεχόμενο του φυλλαδίου:

1) Ποιος είναι ο στόχος; Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καθορίσετε είναι ο στόχος του φυλλαδίου. Για παράδειγμα, θα χρησιμοποιηθεί το φυλλάδιο για την εισαγωγή της εταιρείας σας; Το φυλλάδιο θα χρησιμοποιηθεί για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας ή ως συνέχεια μιας παρουσίασης; Το φυλλάδιο θα χρησιμοποιηθεί για να εκπαιδεύσει, να ενημερώσει ή να εξηγήσει; Το φυλλάδιο θα είναι μια ειδική ανακοίνωση για κάτι νέο; Η καθιέρωση σαφούς στόχου στην αρχή θα κάνει τη διαδικασία δημιουργίας φυλλαδίου σας πολύ πιο ομαλή.

2) Ποιό είναι το κοινό σας; Η γνώση του ακροατηρίου σας είναι πρωταρχικής σημασίας. Θέλετε να μοιραστείτε πληροφορίες με μελλοντικούς πελάτες, τρέχοντες πελάτες, μέλη ενός οργανισμού, το ευρύ κοινό; Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς με το οποίο θέλετε να συνδεθείτε; Είναι νέοι; Ηλικιωμένοι; Πλούσιοι; Λιτοί; Θα έχει ο παραλήπτης κάποια προηγούμενη γνώση σχετικά με την εταιρεία ή το προϊόν σας; Η γνώση του ακροατηρίου σας θα σας βοηθήσει να προετοιμάσετε το κατάλληλο και στοχευμένο περιεχόμενο.

3) Πώς θα διανεμηθεί το φυλλάδιο; Πρέπει να σκεφτείτε πώς ο κόσμος που θέλετε να απευθυνθείτε θα πάρει το διαφημιστικό σας φυλλάδιο σας στα χέρια του. Το φυλλάδιο θα ταχυδρομηθεί; Θα παραδοθεί σε κάποια εκδήλωση; Θα το συμπεριλάβετε σε ένα φάκελο ως μέρος μιας παρουσίασης; Θα τον αφήσει ένας πωλητής μετά από συνάντηση με έναν πελάτη; Θα τοποθετηθεί σε ένα ράφι ή θα στοιβαχτεί  σε ένα τραπέζι του εκθεσιακού χώρου; Η γνώση του τρόπου διάθεσης του φυλλαδίου σας βοηθά να καθορίσετε τα φυσικά του χαρακτηριστικά.

4) Τι εντύπωση θέλετε να κάνετε; Με άλλα λόγια, ποιες αντιλήψεις και συναισθήματα θέλετε να πάρει ο αναγνώστης από το φυλλάδιο σας; Για παράδειγμα, αν θέλετε να προωθήσετε ένα πολυτελές θέρετρο, θα προτιμούσατε να επιλέξετε πιο κομψά στοιχεία σχεδιασμού απ ‘ό, τι αν προωθούσατε κάτι πιο βασικό ή πρακτικό, όπως ο καθαρισμός των υδρορροών. Για να είναι πιο αποτελεσματικοί, ο σχεδιασμός και η συνολική ποιότητα πρέπει να είναι αλληλένδετοι με το θέμα του φυλλαδίου.

5) Ποια μορφή είναι καλύτερη για τη μετάδοση των πληροφοριών; Για παράδειγμα, αν ο πωλητής σας δείξει το φυλλάδιο στον πελάτη, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερο μέγεθος ώστε όλοι να μπορούν να δουν ταυτόχρονα. Σε αυτήν την περίπτωση, ένα μεγάλο διπλωμένο φυλλάδιο λειτουργεί καλά. Εάν το φυλλάδιο  αποσταλεί μέσω του ταχυδρομείου, χρειάζεται να σχεδιαστεί για να χωρέσει σε ένα φάκελο. Αν το φυλλάδιο παρουσιάζει πολλές πληροφορίες, μπορεί να χρειαστεί να γίνει σε μορφή booklet. Ο τρόπος με τον οποίο θέλετε να παρουσιάσετε τις πληροφορίες του φυλλαδίου σας θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε τη δομή, το μέγεθος και το στυλ του διαφημιστικού φυλλαδίου σας.

Αφού  απαντήσετε στις παραπάνω ερωτήσεις θα πρέπει να αρχίσετε να επεξεργάζεστε το περιεχόμενο του φυλλαδίου. Συμβουλές για τη δημιουργία αποτελεσματικού περιεχομένου είναι ένα θέμα που θα θίξουμε σε επόμενο άρθρο μας. Μείνετε συντονισμένοι…